На відміну від динамічної IP-адреси, яка змінюється кожен раз при вході в мережу Інтернет, Статична IP — адреса закріплюється за вашим логіном і залишається незмінною.
Піклуючись про Ваш комфорт, компанія «Вінер Телеком» пропонує відстрочку платежу.
Послуга створена для безперервного підключення до мережі, навіть коли на Вашому балансі закінчилися гроші або немає можливості оперативного поповнення.
Якщо на перше число місяця на Вашому поточному рахунку відсутні кошти, при активації послуги, доступ до мережі Інтернет може бути продовжений до 5-го числа поточного місяця.
Послуга безкоштовна, за умовою внесення коштів за поточний місяць на Ваш особовий рахунок.
Для тимчасового призупинення послуги необхідно завчасно звернутися до абонентського відділу.
Вартість призупинення: 1 місяць на рік - безкоштовно. Далі 50 грн /міс. (Гроші будуть зняті з вашого особового рахунку в момент призупинення послуги і при достроковому відновленні на рахунок не повертаються).
Мінімальний термін призупинення 7 календарних днів.
Призупинити послугу можна в телефонному режимі: 0800 20 20 10 ( Безкоштовно з усіх операторів ).
Ви маєте право отримати перерахунок абонентської плати за період відсутності послуги інтернет з технічних причин.
Перерахунок надається з моменту звернення Абонентом на технічну службу, в разі якщо поломка не була усунута протягом 5 (п'яти) робочих днів, згідно п.п. 2.4.5 п.2.4 публічного договору.
Перерахунок не надається в разі, якщо надання послуги доступу до мережі Інтернет було неможливим з вини Абонента, несправності обладнання абонента, несправності кабелю в будинку абонента, а також у випадках, наведених в оферті.
Послуга дозволяє Вам припинити використання доступу до мережі Інтернет ( розірвати договір ), в будь-який момент часу, незалежно від причин, які спонукали Вас відмовитися від послуг нашої Компанії.
Для припинення дії послуги необхідно звернутися на абонентський відділ за телефоном: 0800 20 20 10 ( Безкоштовно з усіх операторів ).
При припиненні дії договору, абонентська плата за поточний розрахунковий період не повертається.
При наявності залишку грошових коштів на Вашому особовому рахунку, після розірвання договору, Ви маєте право звернутися в абонентський відділ з письмовою заявою про повернення коштів.
Повернення коштів здійснюється на підставі Вашої заяви протягом 45 днів з моменту його подачі.
Згідно п.2.6 Акту приймання - передачі обладнання, Абонент зобов’язується повернути Провайдеру отримане обладнання протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня припинення дії Договору, або відшкодувати його вартість у випадку втрати або пошкодження.